U.S roid store

Discussion in 'Steroid Underground' started by Turbo charged, Feb 10, 2020.

  1. Turbo charged

    Turbo charged Member

    Anybody using these guys here are there vitamins legit.
     
    CompoundLifts31 likes this.
  2. Akuj

    Akuj Junior Member

    I think you might wanna post this thread into testing section. Maybe a mod will move it for you to avoid spam.

    (This is a joke)
    slow your roll t25 Nagasaki spinny Boiz
     
  3. Yes sir.
    Running a log.
    All good.
    usroidstore@protonmail
    For questions and orders.
    Tell em I sent ya!!!
     
  4. Here 20200117_224522.jpg Screenshot_20200117-224748_Chrome.jpg
     
  5. More Screenshot_20200117-223921_Chrome.jpg 20200117_223800.jpg
     
  6. getswole89

    getswole89 Member

    Lookin good I was about to try some out but I think I'm all good on chinese gear for a minute lol
     
  7. They're domestic.
    What's wrong with Chinese gear?
    You know whatever you're getting was probably made looongg before the "ban" anyways. I don't really understand the statement.
     
    getswole89 likes this.
  8. getswole89

    getswole89 Member

    Zphc is made in china brotha and that's the same county that has the corona virus so I think I'm just gonna play it safe and stick with European pharma or Indian pharma brands for now even tho I'm being paranoid lol

    Usroidstore seems like a pretty legit domestic source for ZPHC tho
     
    CompoundLifts31 likes this.
  9. Oo I know it's from China
    I thought you meant something about the ban. I get it now lol
     
  10. getswole89

    getswole89 Member

    Nah haha how are you liking the zphc lineup compared to other labs my dude
     
    Akuj likes this.
  11. Akuj

    Akuj Junior Member

    +1
    Was wondering the same, saw a lot of other places trying to push this brand. Wasn't sure about it though
     
  12. Turbo charged

    Turbo charged Member

    I ran zphc vitamins before they were really nice. Good gains just wanted to make sure there products were legit zphc products. Prices seem lower than anyone carrying that lineup. I will make my donation now.
     
    Akuj likes this.
  13. balco

    balco Member

    Can you guys link me to any reviews on usroidstore? I used multiple search engines and can only find this one post mentioning this source which seems sketchy to me.
     
  14. getswole89

    getswole89 Member

    Theres on ASF I believe theres a bunch of reviews on there
     
  15. usroidstore.com
    usroidstore@protonmail.com
     
  16. I'm really enjoying their products. I have a log going over at ASF. I've been sick as a dog the past week, but I've been running a solid log other than that.
     
  17. Masterofron

    Masterofron Member AnabolicLab.com Supporter

    You guys need to fucking educate yourselves. The corona virus can NOT live on your steroid vials and powders long enough to be able to make it from China to the US, or whatever else country you live in.

    I’m surprised the Chinamen here on meso haven’t already gone over this with everyone...
     
    CrazyMoldovan likes this.
  18. Guys?
     
  19. getswole89

    getswole89 Member

    Do you have any facts to support your claim? If the corona virus won't live long enough to make it from china to us then please explain how people that were in China and flew to the US were able to bring back the virus?