Europharmma

Lovebuildmlt

New Member
Bonne après midi les gars,

je voulais vous donner un avis sur mon expérience d'utilisation de "europharmma.com"

Je sais que vous avez le vôtre, mais ce vendeur est fiable et rapide pour l'expédition, j'utilise les produits biosira et BM pharma, je commande ici depuis 3 ans, le service client est excellent

Merci
 
Comme ils ont une page 109 sur Meso France que vous connaissez bien, mon expérience est que leurs complices se perdent souvent sur d'autres forums.
 
i went to international schools growing up and i never understood why the french (french canadians, belgians, swiss included) will knowingly go into an english speaking setting and just shamelessly start speaking french. please speak english. and i'm not saying this as a snobby american, i'm saying this because french is simply just not the "international" language.. english is.
 
i can't stand this fucking bootlicker.

How many threads about this stupid source can one moron create?

@Lovebuildmlt once you finally get off your scabbed up knees, look your boyfriend with the misspelled name in the eye and tell him if he wants to peddle his garbage here he needs to do it himself. Sending you, his favorite little repetitive whore, isn't going to cut it.

Since you're too stupid to use a translator, i've done it for you. Now fuck off, shit for brains.

Je ne supporte pas ce putain de bootlicker.

Combien de discussions sur cette source stupide un crétin peut-il créer ?

@Lovebuildmlt une fois que vous avez enfin levé vos genoux écorchés, regardez votre petit ami avec le nom mal orthographié dans les yeux et dites-lui s'il veut colporter ses ordures ici, il doit le faire lui-même. Je t'envoie, son petit préféré
 
Top