First homebrew sucess

rei011

New Member
I have a question, my equipment only reaches 50 degrees Celsius, what can I cook? with bb and ba does the melting point decrease? Today I did my first test and 200mg, 300ml were successful. 1% ba 15%bb and 60g powder.

Thanks
 
For over 20 years i have used a pan of water on the stove slightly steaming and put my flask in the water for heat. There is a wide range of temp and procedures that work.
 
I have a question, my equipment only reaches 50 degrees Celsius, what can I cook? with bb and ba does the melting point decrease? Today I did my first test and 200mg, 300ml were successful. 1% ba 15%bb and 60g powder.

Thanks
You don't need heat.. it's helps speed the process. You should be fine brewing all the ambasic compounds with what you have.. you don't need to bring the raw to its melting point.. the solvents are what will put it into suspension. 50c is about 120f.. I believe.. thats decent and will work fine. Just maybe need to spin a little longer.. I brewed plenty with just a regular plate stirrer with no heat.. once I got a heated one for 4 times the price.. it sped up the process and made filtering a little faster.. I don't ever go above 250f.. I use a stainless steel digital thermometer to measure temp while spinning..
 
Você não precisa de calor. Isso ajuda a acelerar o processo. Você deve preparar bem todos os compostos ambásicos com o que você tem .. você não precisa levar a matéria-prima ao ponto de fusão .. os solventes são o que o colocarão em suspensão. 50c é cerca de 120f.. Eu acredito.. isso é decente e funcionará bem. Talvez seja necessário girar um pouco mais .. Preparei bastante com apenas um agitador comum sem calor .. assim que consegui um aquecido por 4 vezes o preço .. acelerou o processo e tornou a filtragem um pouco mais rápida .. Eu nunca vou acima de 250f. Eu uso um termômetro digital de aço inoxidável para medir a temperatura enquanto giro.
Obrigado pelo seu comentário e por todos os outros, eu também uso um termômetro, então fui preciso ao dizer o grau que meu prato atinge. Então, basicamente, posso dissolver tudo, só vai demorar mais para que isso ocorra com menos calor que o ponto de fusão? Posso então preparar o Stanozolol que tem ponto de fusão de 200ºC com meu prato a 50ºC, só tenho que esperar mais tempo misturando?
 
Obrigado pelo seu comentário e por todos os outros, eu também uso um termômetro, então fui preciso ao dizer o grau que meu prato atinge. Então, basicamente, posso dissolver tudo, só vai demorar mais para que isso ocorra com menos calor que o ponto de fusão? Posso então preparar o Stanozolol que tem ponto de fusão de 200ºC com meu prato a 50ºC, só tenho que esperar mais tempo misturando?
Yes.. you don't need to bring raw to its melting point. I've never brought any compound to its melting point.
Also you can't go any higher then what.your carrier oil can handle.. usually the carrier oil has a flash point that's lower then melting point of the compounds.. aka you can burn your oil. I've read that somewhere while back and it made sense considering the melting point of x compound was higher then flash point of x carrier oil. You can over do it and burn your oil.
 
Sim .. você não precisa levar o cru ao ponto de derretimento. Nunca levei nenhum composto ao ponto de fusão.
Além disso, você não pode ir mais alto do que o seu óleo transportador pode suportar.. geralmente o óleo transportador tem um ponto de inflamação inferior ao ponto de fusão dos compostos.. também conhecido como você pode queimar seu óleo. Eu li isso em algum lugar e fazia sentido, considerando que o ponto de fusão do composto x era maior que o ponto de fulgor do óleo transportador x. Você pode exagerar e queimar
Thanks
 
I have a question, my equipment only reaches 50 degrees Celsius, what can I cook? with bb and ba does the melting point decrease? Today I did my first test and 200mg, 300ml were successful. 1% ba 15%bb and 60g powder.

Thanks
That’s great bro! Been wanting to do it myself and haven’t pulled the trigger yet. I just glad to hear someone else doing the home brew method, because money can be saved
 
Back
Top