Fed hjemmeside, kunne være jeg selv skulle begynde på homebrewhello
if you have any suggestions please come with them!
thanks @Sampei for help with with some values
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fed hjemmeside, kunne være jeg selv skulle begynde på homebrewhello
if you have any suggestions please come with them!
thanks @Sampei for help with with some values
du spare i hvert fald en del penge på det. første køb med matrialer og udstyr koster ligeså meget som at købe fra ugl også næste gang eu domsetic får du 1 vial for 200dkk ish homebrew 20kr. og det aller vigiste du køber er kontrol, det er skørt at tænke over nogen kan tag dit liv og du har ingen ide hvad der er i din vial.Fed hjemmeside, kunne være jeg selv skulle begynde på homebrew![]()
i didnt try to hijack it, sorrydu spare i hvert fald en del penge på det. første køb med matrialer og udstyr koster ligeså meget som at købe fra ugl også næste gang eu domsetic får du 1 vial for 200dkk ish homebrew 20kr. og det aller vigiste du køber er kontrol, det er skørt at tænke over nogen kan tag dit liv og du har ingen ide hvad der er i din vial.
den kontrol får du tilbage af at homebrew. fra oile til renlighed til mg/ml og din lomme ik bliver berøvet
lets speak english dont hijack my thread man
write to me on tg ill happily teach another dane. opens opportutinities up for group buying and getting cheaper raws and cheaper testingi didnt try to hijack it, sorry
Damn that is cheap, is it easy to get all the materials to denmark without questions asked ? im thinking about it since im not a big user, but i want to know how its made Hahaha
English PLEASEFed hjemmeside, kunne være jeg selv skulle begynde på homebrew![]()
Sorry, it directly translates to "Nice website, maybe i should start homebrewingEnglish PLEASE