Meso's 3rd Annual Fantasy Football League!!

Discussion in 'Sports' started by johnnyBALLZ, Jul 29, 2015.

  1. roastdawg

    roastdawg Member

    Julio Jones killing me! Down 25, damn...
     
  2. roastdawg

    roastdawg Member

    Forty down lol, my guys saved their worst for last.
     
  3. jaymaximus

    jaymaximus Member

    Seems like youre whole team decided to have their worst games of the season
     
    roastdawg likes this.
  4. roastdawg

    roastdawg Member

    It was no contest today, congrats bro.
     
  5. jaymaximus

    jaymaximus Member

    I dont want to jinx it, but Im feeling like I have a good chance going in to monday...

    Screenshot_2015-12-28-10-54-45-1.png
     
  6. CdnGuy

    CdnGuy Member

    Jinx what lol Congrats JayMax! Also great job Roastdawg, you made it too the big show! :)
    And many thanks too @flexx89 for putting it together last minute.
    Until next season gents ..
     
    roastdawg, flexx89 and jaymaximus like this.
  7. jaymaximus

    jaymaximus Member

    Shoutout to @flexx89 for taking the reigns when JB couldnt
     
    flexx89 and CdnGuy like this.
  8. CdnGuy

    CdnGuy Member

    @jaymaximus a fantasy title & a victory over my Boyz on the same wknd!!! Who ever said the Bills just can't finish, and win a championship ??? Lol :p
     
    jaymaximus likes this.
  9. flexx89

    flexx89 Member AnabolicLab.com Supporter

    congrats @jaymaximus. I'll hit you guys about mailing out your $ !! lost in my other league too! went up against David johnson 2 weeks ago fml
     
    roastdawg likes this.
  10. jaymaximus

    jaymaximus Member

    And your 2016 Meso Fantasy Football Champions...the Maximus Gladiators!

    Screenshot_2015-12-29-14-08-44-1.png
     
    Seven likes this.
  11. jaymaximus

    jaymaximus Member

    I just want to point out this quote from July 30th. :cool:
     
    Seven likes this.
  12. CdnGuy

    CdnGuy Member

    I knew it...the fix was on!!! :eek:
     
    Seven and jaymaximus like this.
  13. jaymaximus

    jaymaximus Member

    Theres always a lot of luck involved. But ive been playing fantasy every year since 2000. Its a mini obsession for me. Any woman in my life knows between sept and jan Im going to watch every football game and do tons of research.
     
    CdnGuy likes this.
  14. flexx89

    flexx89 Member AnabolicLab.com Supporter

    i was only able to collect $300. some did not pay and i didnt hear from them and that kinda sux cuz if i do the league next yer or whoever does they arent allowed in. @jaymaximus gets $200 and @roastdawg get the remaining $100..ill get that sent out this week. thanks and sorry for the shortage.
     
    roastdawg and jaymaximus like this.
  15. CdnGuy

    CdnGuy Member

    Here's a story on why fantasy football is awesome. A friend made his fantasy final $800 riding for the winner. Down 25 with only his kicker left Walsh from Vikes vs the Gmen. Walsh puts up 27 points!!! Wtf lol Gotta love fantasy football :D
     
    jaymaximus and Seven like this.
  16. Gunrunner

    Gunrunner Member AnabolicLab.com Supporter

    Does anyone have a Playoff fantasy team on nfl.com?
     
  17. CdnGuy

    CdnGuy Member

    Why you ask ?
     
  18. Gunrunner

    Gunrunner Member AnabolicLab.com Supporter

    I'm just looking for a team to join real quick.

    BTW, I was on the original Meso FF. I've just been to busy to get on any teams during the regular season this year so just looking for a Playoff league.
     
    Oregongearhead likes this.
  19. CdnGuy

    CdnGuy Member

    Fair enough.... I bombed in 3 leagues this year. So ain't no playoff team for me thxs :oops: