ARL Russia -Anabolic Research Labs-2019

Discussion in 'Steroid Underground' started by ARL4Life, Jan 1, 2019.

  1. Brawny

    Brawny Member

    Show me on the doll where he touched you :eek:
     
  2. gotgrowth

    gotgrowth Member

    I’ve been taking 60mg of var for around a week or so and it’s dog shit. I’m about to throw it the fuck out It’s pissing me the fuck off

    I didn’t test it but I feel like I’m actually holding more water , I only had one workout with a decent pump .... what a fucking nightmare

    The only thing I can say is I’m hreatful I got the discount so I didn’t throw away 40 percent more
     
    Last edited: May 21, 2019
    cochino, Den84 and T-Bagger like this.
  3. T-Bagger

    T-Bagger Member

    @ARL4Life what were ya doing at 12:24 PM yesterday when you checked in? Looking for PM’s so you can lie and scam people with your shit water toilet brew?
     
  4. TX_Hempknight

    TX_Hempknight Member AnabolicLab.com Supporter

    Pitchforks at the ready....

    Idk, kinda exhausted from the liondick thread. meh
     
  5. T-Bagger

    T-Bagger Member

    You’ve been pretty harsh with him lately. Behind that keyboard and Meso handle is still a very real human being with very real feelings, you know.
     
  6. TX_Hempknight

    TX_Hempknight Member AnabolicLab.com Supporter

    Its that full moon energy. Does crazy things to this wolfman. its wearing off though....maybe.

    I picture like a feminine sissy male sitting in a school girl outfit and pigtails typing away. Wearing red heels like in Billy madison and applying lipstick. Lmao.
     
  7. T-Bagger

    T-Bagger Member

    LMAO, probably singing along to some Elton John too.
     
  8. MindlessWork

    MindlessWork Member AnabolicLab.com Supporter

    Maybe singing along to “Rocket Man”, lmao
     
    T-Bagger likes this.
  9. T-Bagger

    T-Bagger Member

    I bet he’s getting wet in anticipation of seeing the movie about EJ’s life too.
     
    MindlessWork likes this.
  10. So this dudes g2g?
     
  11. T-Bagger

    T-Bagger Member

    Fyah!!!
     
  12. cochino

    cochino Member

    Titty Tuesday.
    PSX_20190521_130906.jpg
     
    Blange89, puckhog, bolder and 9 others like this.
  13. i don't think he's coming back. Good fucking riddance.

    He can take his low dosed vials and 10 mg tabs and fuck off.
    i mean, really. This is another sign of greed. Who the fuck takes just 10 mg of any of the traditional orals?

    Nobody, that's who. Which means 100 tablets at 5 per day won't even get you 4 weeks of use. It's little greedy marketing gimmicks like this that get on my nerves. Fuck ARL and any other source that wants to play the numbers game.
     
  14. gotgrowth

    gotgrowth Member

    And I got 6 fuckin bottles. Shoulda have known better. Even after seeing them around for a decade I literally feel nothing on 60mg
     
    Den84, MisterSuperGod and T-Bagger like this.
  15. T-Bagger

    T-Bagger Member

    Hey shit neck @ARL4Life, scamming people through PM??

    I see you online engaged in private conversation :D
     
    ambulldog, Iron Vett, cochino and 3 others like this.
  16. Probably conversing with guys that won't post because they're afraid they'll get attacked. They're probably also telling him what a great job he's doing, that these source bashers are a joke and he should publicly state that they're all on ignore.
     
    bolder, ambulldog, Iron Vett and 5 others like this.
  17. T-Bagger

    T-Bagger Member

    LMAO, ah yes - from the Scammers Handbook!
     
  18. cochino

    cochino Member

    Fuck @ARL4Life and his bunk ass gear.
    Speaking of ass.
    Happy hump day.
    Screenshot_20190522-144546_Chrome.jpg
     
    Blange89, bolder, ambulldog and 4 others like this.
  19. T-Bagger

    T-Bagger Member

    10:36 AM, lurking around Meso. Who ya scamming @ARL4Life??
     
  20. Wheelhouse

    Wheelhouse Member

    Here's some bloods from last Wednesday. Obviously I'm back on cruise due to my cholesterol so out of whack. Screenshot_20190524-181825_Chrome.jpg
     
    Last edited: May 24, 2019