Nordic Fusion Labs CDN UGL Pics/Review by: Juced_porkchop

Jr.

Member
meh. People always talk shit. Until you know first hand I never believe too much of what people say. That goes for good buddies of mine as well.
I agree! People talk shit bout the lab i use I don't give an shit

As I said I've never personally use them but I looked at there product list it looks good, has a nice line up. Halo and superdrol any good?

Prices list is ok Too average up and lows
I hope it is good we need them
 
I agree! People talk shit bout the lab i use I don't give an shit

As I said I've never personally use them but I looked at there product list it looks good, has a nice line up. Halo and superdrol any good?

Prices list is ok Too average up and lows
I hope it is good we need them

Lol we talk shit cause you make a new account every 3 days you fucking nutjob. Dude just stick to one handle and chill
 

Jr.

Member
What is with you guys thinking I'm someone you did this when I first joined

I just like to see what other people say, I haven't gone after any member or lab!

What you want my life story..
 

CdnGuy

Member
What is with you guys thinking I'm someone you did this when I first joined

I just like to see what other people say, I haven't gone after any member or lab!

What you want my life story..
Wasn't accusing you of anything man. Just read CM post and asked the question. Generally when someone says this it's for a reason.
 

Cownan

Member
Never used superdrol or halo from any lab. And yeah it isn.t uncommon for people to have multiple accounts on here it seems. Too much work imo lol.

And yeah where is coop? He disappeared after the whole pareto fiasco lol
 
Why have multiple accounts ? Is there a way to know someone has multiple accounts ? I just don't see the logic behind it.Be yourself or buzz off.
 

justaphan

Member
Bloods are a good idea, but aren't you in US? This lab is domestic Canada only....
Canada doesn't have a way to do bloods?
To be honest I overlooked the country difference but, and I Coukd be wrong, I would think you Canadians can still get blood work done
 

CdnGuy

Member
hmmmm guess we both misread each other's posts lol Yes of course Canadians can get bloodwork done. I thought you were asking with intentions of buying from this lab.
 

Juced

Member
How many mgs did you hit and where did you shoot it? I can never do delts or Im useless for a week later. Glutes and quads ive done 800-1000mgs with no issues. Surprised that you had pip now but nature of the beast right?
200mgprimo and 200mg test in delt and 600mg primo in glutes. iv been alternating the delt shots to the quads at same amount. the off pin was quad and glutes.

Are you planning on doing any blood work
not at moment. i dialed in my hrt a long time ago so now only go for bloods 1-2x a year ( he would want it 4x a year ($) if it was up to him) and avoid doing it on cycle so my doc doesnt possibly mess with my hrt. my bloods are usually in range, even on cycle (in past) and always on point off cycle. havent ever even needed to donate blood, could be my diet or im just lucky. i also dont go using 3+ grams of gear like some do. usually its 1g or under in total.
if i do happen to get sick and get bloods ill post, but i doubt it.

hmmmm guess we both misread each other's posts lol Yes of course Canadians can get bloodwork done. I thought you were asking with intentions of buying from this lab.
I think I have seen him post he will ship to US but I would ask to be sure.
 

Juced

Member
update:
Last shot went fine, no pip and no issues walking. so far only one shot caused issues but that happens from time to time and since the first few didnt have pip i dont deem it a gear issue so much as the shot itself was a fluke.

libido i on point, pumps are there, gains/recomp mild so far, but it is primo not a heavy test cycle or tren, but i am noticing something and its nice. aside from feeling a bit small, but thats normal for me to feel when not all out bulking.
best is NO sides (keep in mind im used to test cycles mostly and do well with them as it is)
curious how the next months will play out. i will likely use up what i have and add a little bit of time to cycle if things keep going well.

update soon.
 

Cownan

Member
Definitely so far so good. Will be nice to see how the primo is when it kicks in since Im about to run a similar cycle
 

Sponsored Links

Latest posts

Top