SpartaPharmaUSA (Domestic)

Discussion in 'Steroid Underground' started by SpartaPharmaUSA, May 17, 2019.

  1. Tiredandhot

    Tiredandhot Member

    Haha, typical meso talk. Ya
    Y'all all butthurt over him disappearing aren't ya? I bought these before he showed up here. And honestly, I don't like the fact he disappeared at all. Think he should show back up or come delete this thread. Looking like neither will happen tho.
     
  2. Tiredandhot

    Tiredandhot Member

    Y'all all butthurt over him disappearing aren't ya? I bought these before he showed up here. And honestly, I don't like the fact he disappeared at all. Think he should show back up or come delete this thread. Looking like neither will happen tho.
     
  3. Mighty-mouse

    Mighty-mouse Member

    DO NOT ORDER from this shitbag

    I Don’t care if his bloodwork came back good. He is not following meso standards at all!!

    I don’t care if other places are more expensive at least they follow our protocol when it comes to posting and answering questions.

    He post on sst and MS but not here. He scared of us or he isn’t going to do shit about his cleanliness
     
  4. Mighty-mouse

    Mighty-mouse Member

    I’m actually going to make a post on MS about it
     
  5. T-Bagger

    T-Bagger Member

    Post the link here when you’re done please!
     
    TX_Hempknight, Brawny and cochino like this.
  6. Mighty-mouse

    Mighty-mouse Member

  7. Mighty-mouse

    Mighty-mouse Member

    T-Bagger likes this.
  8. i couldn't care less that he left. What i don't like is the idea of him leaching off of Meso's resources after the fact. Much like PGA did after he was banned.

    We should let the thread die. He chose to end his run here, and that's fine, but since he's not a source here anymore, why should we inadvertently give him any business or exposure by bumping his thread daily?
     
  9. MindlessWork

    MindlessWork Member AnabolicLab.com Supporter

    Looks like he's ghosted and with that I am done so lets just let this thread die like MSG suggested.
     
    Tiredandhot and MisterSuperGod like this.
  10. T-Bagger

    T-Bagger Member

  11. T-Bagger

    T-Bagger Member

    More than his raws - full disclosure of all products they sent off behind the scenes - THAT is what he dodged.
     
    Last edited: May 30, 2019
  12. BigBaldBeardGuy

    BigBaldBeardGuy Member AnabolicLab.com Supporter

    Their thread at Muscle & Science is cringeworthy!

    What the fuck is this shit? Bro?
    IMG_6222.jpg
     
  13. T-Bagger

    T-Bagger Member

    This thread is here like a permanent crap stain on white underwear. We’re not BoP, so no one deletes threads.
     
  14. MindlessWork

    MindlessWork Member AnabolicLab.com Supporter

    Lol and I have the Informed Delivery service for my regular mail. At least I know what's coming...even my electric bill :eek:
     
  15. bolder

    bolder Member AnabolicLab.com Supporter

    @T-Bagger and @MisterSuperGod and whom ever else wants to add to this...

    So it seems that Sparta came here for two reasons...
    to get quick orders...
    to use the resources we have here at Meso... (W&M testing)

    Almost all sources come here cause it’s free and to get quick orders so I’m not really wanting to focus on that.

    Coming here to use resources such as W&M is kind of a new concept to me. We always want testing to be done without a doubt. Usually we insist it.
    Now I’m wondering if sources are coming here just so they can use that resource is that a problem we should be concerned with?
    Hopefully you guys understand my question. I’m totally in the middle and don’t know really what to think lol. It’s fucked up anyway I think about it! :oops:
     
  16. T-Bagger

    T-Bagger Member

    W&M has the right to refuse service, though he won’t know if it’s. Source or not. Regardless, it’s a little extra money in his pocket.
     
  17. bolder

    bolder Member AnabolicLab.com Supporter

    Right. It doesn’t bother me one way or the other in that regard.
    I think I was overthinking it all :eek:
    It’s really up to W&M to decide all that kinda stuff anyway. :)

    I was just trying to see if that could be a possible problem. Really there’s no problem there at all. I mean shits getting tested! The end lol :p
     
  18. Sp2.0

    Sp2.0 Member

    If he wanted to use wm he could just fire up a standard screen name and skip the source portion all together.

    I think it was @T-Bagger (not sure) that used the pied piper analogy, I think that's probably the case. He dipped his toe in and didn't like the temp so he ran off and grabbed what he could.
     
    cochino, TX_Hempknight and bolder like this.
  19. Mdubbs

    Mdubbs Member

    I dont think the guys on the other websites give a shit or even know who W&M are. Most of those clowns go by feelz anyways and dont give a shit about lab results. You saw the tests Sparta brought over not one of those results were questioned over there.
     
  20. csalinas

    csalinas Member

    As the other members said, bulk order with TGI. I just did that last night